Yhteisvastuu uudistuu

Yhteisvastuukeräys on yli 70 vuoden kokemuksellaan yksi Suomen vanhimmista hyväntekeväisyyskeräyksistä. Kuluvan syksyn aikana keräyksen brändistrategiaa ja -ilmettä kirkastetaan. Tämä tarkoittaa muun muassa tunnuksen ja värimaailman päivittämistä. Samalla avataan Yhteisvastuulle uudet verkkosivut.

Uudistuksen tarkoituksena on yksinkertaistaa ja raikastaa Yhteisvastuun brändiä kunnioittaen sen arvoja ja historiaa. Yhteisvastuun halutaan edelleen olevan luotettava ja arvostettu keräys, jolla on vankka asema yhteiskunnassa. Teemme tekoja, joilla on merkitystä ja autamme heikommassa asemassa olevia. Yhteisvastuu on rohkea, välittävä ja yhteisöllinen keräys.

Brändiuudistus tehdään yhteistyössä strategi Jaana Haapalan ja mainostoimisto Vallilan vaaran kanssa. Yhteistyötä Vallilan Vaaran kanssa jatketaan ensi vuoden kampanjasuunnittelun merkeissä.